Termeni și Condiții

  1. Generalități

Folosirea, incluzând vizitarea, autentificarea și cumpărarea produselor de pe platforma online priza.ro, deținută de SC Logimaetics Electric SRL implică acceptarea termenilor și condițiilor ce vor fi detaliate în paragrafele următoare. 

Produsele și serviciile oferite de platforma online priza.ro a SC Logimaetics Electric SRL sunt destinate exclusiv persoanelor juridice.

Prin accesarea platformei online priza.ro, folosirea, vizitarea, autentificarea, cumpărarea de produse sau trimiterea de e-mail-uri adresate societății SC Logimaetics Electric SRL, comunicarea se realizează în mod electronic, considerându-se astfel că utilizatorul consimte primirea notificărilor în modalitate electronică, incluzând și comunicări prin e-mail, telefon sau prin anunțuri de pe priza.ro. 

Toate promoțiile prezentate pe priza.ro, la un moment dat, sunt valabile în limita stocului disponibil. 

SC Logimaetics Electric SRL își rezervă dreptul de a putea efectua orice modificări ale prevederilor din „Termeni și condiții”, precum și orice modificări asupra platformei priza.ro, structurii acesteia, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens. 

2. Comandă și contract

2.1 Comanda online 

Este cea mai simplă și comodă modalitate de a comanda, asigurându-vă avantaje ca: urmărirea istoricului comenzilor, facilități de căutare și identificare rapidă a produselor dorite. 

2.2 Comanda telefonică

Pentru comenzi telefonice puteți suna la numerele de telefon: 0256/224747, 0256/242024, 0724224747.

2.3 Comanda prin e-mail

Puteți lansa comenzi și printr-un simplu e-mail, specificând lista de produse dorite și datele dvs. (denumirea firmei, nume și prenume, adresa de livrare, număr de telefon) la care puteți fi contactat, la adresa: vanzari@priza.ro.

2.4. Contract

Contractul este considerat încheiat în momentul confirmării de către vânzător a unei oferte. Clauze suplimentare pot fi incluse adițional doar prin acordul scris și confirmat de ambele părți.

SC Logimaetics Electric SRL expune pe platforma priza.ro oferte care sunt neobligatorii față de client, pot fi ulterior modificate, iar ilustrațiile reprezintă modele orientative neavând caracter obligatoriu.

Prin comanda de produse pe platforma online priza.ro, clientul își manifestă intenția fermă pentru încheierea unui contract de vânzare-cumpărare.

Confirmarea intrării comenzii clientului are loc imediat după transmiterea automată a unui e-mail cu produsul, preţul şi cu condiţiile de livrare şi plată, însă e-mail-ul în sine înseamnă doar preluarea comenzii.

În pasul următor, comanda clientului se confirmă după verificarea acesteia de către vânzător printr-un email (Confirmare comandă). Abia după transmiterea confirmării comenzii împreună cu factura proformă, se poate considera încheiat un contract de vânzare-cumpărare.

3. Livrarea produselor 

Comenzile vor fi livrate:

            - Imediat: dacă toate produsele sunt în stoc la vânzător

            - În intervalul de timp agreat împreună cu clientul pentru produsele în stoc la producător

Produsele comandate vor fi livrate prin serviciul de curierat rapid în toată țara.  Livrările se fac zilnic, de luni până vineri, ora 15. Comenzile sosite în afara acestui interval se vor pregăti pentru livrare în următoarea zi lucrătoare.

Costurile de transport pentru valori ale unei comenzi mai mari sau egale cu 900 lei + TVA vor fi suportate de vânzător pana la o greutate de 20 kg. Pentru valori sub 900lei + TVA, costurile de transport sunt de 19 lei + TVA și vor fi achitate de client. Excepție localitățile pentru care curierii percep tarif de kilometri suplimentari, informație ce se comunică clientului în momentul confirmării comenzii. Coletele deteriorate/deschise/cu greutate mai mică decât cea din documentul de transport/număr incomplet de colete se resping de către client și se restituie pe loc curierului.

Produsele sunt însoțite de factură și certificat de garanție. Orice reclamație va fi adusă la cunoștința vânzătorului, în scris, în maximum 24 de ore de la recepționarea produselor.

Fără a fi notificate aceste neconformități, în timpul prevăzut, marfa se consideră acceptată.

Ambalajele de transport sau alte tipuri de ambalaje în care se livrează produsele nu vor fi luate înapoi, clientului revenindu-i obligația de a gestiona colectarea ambalajelor pe propria cheltuială.

O restituire care nu s-a convenit în mod special între părți este exclusă. 

4. Prețuri, modalități de plată

Toate prețurile indicate sunt exprimate în lei fără TVA. 

Plata poate fi făcuta astfel:

-Transfer Bancar numai după primirea facturii profomă, în timp de maxim 3 zile lucrătoare de la primirea acesteia. 

Cont IBAN: RO 43 RNCB 0249 0492 9196 0001, Banca: BCR Sucursala Timișoara 

  1. Garanții

Clientul se obligă să verifice marfa la recepție cu privire la eventuale defecte și să înștiințeze vânzătorul în scris în cel mult 24 de ore cu privire la acest aspect. Dacă ulterior clientul constată existența unor vicii ascunse, atunci are obligația să informeze de urgență, în scris, vânzătorul. În cazul omiterii notificărilor în sensul arătat mai sus, marfa se consideră a fi acceptată.

Termenul de garanție este de un an și începe să curgă de la data livrării mărfii.

Vânzătorul certifică faptul că produsele sunt noi, originale și nu conțin părți „second hand” sau reparate, conformitatea produselor cu standardele corespunzătoare, în condițiile respectării prescripțiilor de transport, depozitare, conservare, instalare, punere în funcțiune, utilizare, verificare, întreținere și reparare.

Garanția acordată se referă strict la  repararea sau înlocuirea produselor livrate, pe cheltuiala vânzătorului, perioada de garanție prelungindu-se automat cu durata efectuării testelor și reparațiilor sau înlocuirii, fiind exclusă atribuirea unor alte responsabilități vânzătorului. Produsele care fac obiectul unei notificări în garanție vor fi expediate vânzătorului de către cumpărător, însoțite de: factura de achiziție (copie), dovada efectuării plății, certificatul de garanție, descrierea defectului sesizat. Pentru a beneficia de garanție, cumpărătorul are obligația de a-l notifica pe vânzător în maxim 5 zile lucrătoare de la data apariției defectului. Garanția este valabilă numai față de cumpărător, răspunderea vânzătorului limitându-se la valoarea prețului de vânzare al produsului. Repararea sau înlocuirea produsului defect se realizează la sediul vânzătorului, demontarea și transportul produsului defect rămâne în sarcina cumpărătorului. În caz de înlocuire, produsul defect redevine proprietatea vânzătorului.

Garanția este exclusă în următoarele cazuri, dar nu se limitează la: modificări sau intervenții de orice natură asupra produselor; produsele prezintă urme de lovituri, rupturi, deformări, arsuri, șocuri mecanice, etc.; defectul se datorează nerespectării unor condiții obligatorii impuse de normele în vigoare și de regulile meseriei; defectul are drept cauză proiectarea greșită a ansamblului în care acesta a fost montat sau instalarea incorectă; defectul se datorează montării împreună cu piese conexe uzate, defecte, modificate sau alese/dimensionate necorespunzator; incidente determinate de cazurile de forță majoră, furt, vandalizare; produsul a fost greșit ales sau a fost utilizat în alt scop decât cel indicat în fișa produsului și/sau reglementat de normele tehnice în vigoare.

6. Autentificarea, parola și responsabilități

La înregistrarea contului dvs de client, veți fi solicitat să vă introduceți e-mailul dvs. și să vă alegeți o parolă. Sunteți în totalitate responsabil de păstrarea în siguranță a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfășurată sub numele dumneavoastră de utilizator fiind integral în responsabilitatea dumneavoastră. Sunteți de acord să ne inștiințați imediat despre orice pierdere a parolei sau semn de activitate neautorizată sub numele dumneavoastră de utilizator. 

7. Securitatea Datelor Personale

Datele dumneavoastră personale vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site. Ne obligăm să nu facem publice sau să nu vindem bazele de date conținând informații referitoare la datele personale ale utilizatorilor acestui site sau date privitoare la activitatea desfășurată de către utilizatori pe acest site. 

SC Logimaetics Electric SRL își rezervă dreptul de a refuza colaborarea cu clienții ce manifestă comportament și limbaj neadecvat (agresiv, licențios etc.) sau au în istoricul comenzilor livrări refuzate.

8. Forță majoră

Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

9. Litigii

Orice litigiu apărut între cumpărător și vânzător va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, rezolvarea litigiului va cădea în sarcina exclusivă a jurisdicției competente din teritoriul sediului vânzătorului.

10. Preluări comenzi:

Luni - Vineri: 8.30 - 17.30        

Sâmbătă, Duminică - închis 

Comenzile și întrebările primite de luni până vineri după ora 17:30 și în zilele libere vor fi procesate în prima zi lucrătoare. Confirmările de stoc sunt transmise în timpul orelor de program, cel târziu în următoarea zi lucrătoare de la lansarea unei comenzi. 

Informații de contact: 

E-mail: vanzari@priza.ro

Tel/Fax: 0256224747; 0256242024; 0724224747 

Nume firmă: SC Logimaetics Electric SRL 

Adresă sediu social: Str. Calea Sagului, Nr 201, cod postal: 300517, Timișoara, Timiș 

Capital social 16000 RON

Cod unic înregistrare: RO15871312 

Nr. Registrul Comerțului: J35/2576/2003 

Cont IBAN: RO43RNCB0249049291960001

Banca BCR, Sucursala Timișoara